I. Letní Yorkshow v Ostravě

22.08.2011 11:12

V neděli 21. srpna 2011 se konala I. Letní Yorkshow v Ostravě. Tuto akci jsem si samozřejmě nemohla nechat ujít, jorkšírky zbožňuji. Chtěla jsem jorkšírského teriéra již zhruba 9 let, jen jsem netušila, že asmatikům (mamka) nevadí, protože struktura jejich vlasů se hodně podobá struktuře lidských vlasů a také nelínají. Jakmile jsem tento fakt zjistila, netvalo dlouho a svého vysněného pejska jsem si opravdu pořídila. Od té doby můj obdiv a láska k tomuto plemeni jen stoupla. Nejsem zastáncem přílišného fintění pejsků, oblečky mají u mě pouze funkci ochrannou a také zahřívací, gumičky a sponky zase funkční, aby "zkrotily" překážející vlásky. Proto jsou pro mě neoficiální výstavy přitažilivější než mezinárodní a jiné výstavy.

 

Yorkshow byla naše první výstava a akce jako taková, když pominu výcvikový tábor. Každý, kdo viděl Falca pochvaloval jeho krásu a sama si myslím, že jako bezpapíráček vypadá nádherně a je dobře živen, proto jsme chtěli zkusit štěstí. Celá akce byla vyčerpávající pro pejsky i páníčky, horko dělalo svoje. Byli jsme přihlášeni do soutěže "Nejlepší dorost pes bez PP" a "Borec yorků", na místě jsem ještě požádala o dohlášení na soutěž "Dokonalý tým", kde šlo víceméně o agility (ačkoliv ještě nikde necvičím, trať byla velmi jednoduchá, a tak by mi bylo líto to nezkusit). V kategorii "Nejlepší dorost pes bez PP" Falco obsadil nádherné 3. místo, odnesl si také pěkný posudek. V soutěži "Borec yorků" byla již konkurence větší, chudáček Falco se pařil v mikince, která mu ale ohromně sluší - obsadil 5. místo. V soutěži "Dokonalý tým" trať zvládl dobře, jen minové pole (přeběhnutí vyznačeného čtverce, po kterém jsou rozesety piškoty, v co nejkratším čase) se trošičku zabrzdil :-D, ovšem obsadil úžasné 3. místo!!! Jsem na něj pyšná, první jeho akce, ve věku necelých 10 měsíců a již získal 3 ocenění, pěkný posudek a má na památku 2 medaile. Je to můj malý šikovný hrdina, jen tak dál (sprška před poslední soutěží mu prospěla, co si budeme povídat :-D). Má tedy již 3 medaile, jednu z táborových závodů agility z LVT Svojanov 2011 a dvě z I. Letní Yorkshow v Ostravě. :-)